2012. március 9., péntek

Elkezdem...

Nos...most már tényleg nekikezdek:-D
Van még fél órám,aztán nekiállok dolgozni...de addig. Úgy érzem a Elvis-macimmal kezdem. Tatára évek óta járok(idén kihagytam) és ezt a tortát 2010-ben készítettem. Bronzérmes helyezést ért el,mégis nekem kis kedves. Macimániás vagyok és Elvis az egyik nagy kedvenc. Na én párosítottam...most le kellene írnom,hogyan készült? uhhh de jó,hogy sokat felejtek:-) Csak a végeredményre emlékszek és arra,hogy jó pár napot dolgoztam rajta..Tömör piskótából állt,ami annyiban jó,hogy olcsóbb,mint ha tömör marcipán,viszont 2 hét után már folyt belőle a cucc...egy hónapig bírtam,kidobtuk. Sajnáltam,de ez van. Hogy az asztalom ne legyen üres,festettem egy Elvis sziluettet. Nem vagyok olyan menő,mint mások,hogy egy egész arcképet fessek :-D










Minden saját kezű,egyedül a szőrözést oldottam meg gesztenyenyomóval..laza 4 órás meló volt és kb 2 kg marcipánt használtam fel...:-) jah a kristályokhoz már akkor vettem sablont,de annyira nagyok voltak,hogy azt is kézzel formáztam. Na ez látszik is..:-/ DE! úgy 2 év után rájöttem,hogy ki kéne próbálnom cukorszirupot jó sűrűre megfőzni és kiönteni vele a sablonhelyeket..talán sikerül kis kristályokat  gyártanom. :-D Milyen jól nézne ki egy esküvői torta vele:-) na majd a jövő héten:-)
További szép estét!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése